Onze realisaties
Een maatgerichte aanpak voor al onze klanten
Onze tevreden klanten, onze erkenningen op het vlak van mobiliteit en onze langdurige relaties zijn onze drijfveer en het bewijs van ons engagement om een ambitieuze en toekomstgerichte mobiliteit te realiseren.
Een bedrijf wilde nagaan of elektrificatie van haar bestelwagenvloot realistisch, rendabel en ecologisch zinvol was. Ook de infrastructuurbehoeften moesten in kaart gebracht worden.
Een Belgische onderneming wilde de impact van een geplande verhuis op het woon-werkverkeer van haar medewerkers evalueren.
Athora Belgium wilde haar bereikbaarheidsfiche voor het hoofdkantoor aan de Havenlaan in Brussel actualiseren, met focus op duurzame mobiliteit.
Elk jaar, tijdens de Week van de Mobiliteit (half september), World Bicycle Day (3 juni) of bij interne initiatieven, contacteren Belgische bedrijven ons om sensibiliserende acties rond duurzame mobiliteit te organiseren. Hun wens? Professionele, aantrekkelijke en cultuurgevoelige evenementen.
Een grote Belgische onderneming wilde voldoen aan de wettelijke verplichtingen van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest (en breder in België) door een Plan voor Bedrijfsverplaatsingen (PDE) op te stellen. Tegelijk zag ze hierin een kans om haar interne mobiliteit te optimaliseren.
Belgische bedrijven van alle groottes doen regelmatig een beroep op Next Mobility om de beste leverancier te vinden voor hun mobiliteitsprojecten: mobiliteitsbudget, gedeelde voertuigen, fleetbeheer, MaaS-oplossingen, laadpalen… Onze volledige onafhankelijkheid en praktijkervaring maken onze expertise bijzonder waardevol.
Een grote onderneming stond voor het pensioen van een sleutelfiguur in het mobiliteitsbeheer. Ze wilde van de gelegenheid gebruik maken om haar processen te documenteren en optimaliseren, die vaak informeel of verouderd waren.
SeGEC (ondersteuningsorganisatie voor katholieke scholen in België) wilde duurzame mobiliteit centraal stellen tijdens haar studiedag op 17 maart 2025.
Een grote Belgische onderneming wilde de transitie naar een elektrische vloot versnellen en het mobiliteitsbudget zonder bedrijfswagen succesvol implementeren.
Binnen een grote Belgische onderneming waren mobiliteitscompetenties verspreid over verschillende afdelingen (Sustainability, HR, Facility). De organisatie wilde deze werking stroomlijnen en efficiënter maken.
Na het vertrek van de Mobility Manager zocht Elia (België) een expert die deze strategische rol tijdelijk kon overnemen zonder onderbreking van de dienstverlening.
De Société Wallonne des Eaux (SWDE) wilde haar vlootbeheer herzien en optimaliseren, binnen een context van sterke budgettaire beperkingen.







